Min Købmand Mad ud af huset

Handelsbetingelser

Her kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål om, hvordan du handler på bestil.minkobmand.dk. Finder du ikke svaret herunder, er du velkommen til at kontakte os på kundeservice@minkobmand.dk.

Ved din bestilling af varer accepterer du nedenstående aftalevilkår. Du kan altid finde de gældende betingelser på denne side. Derudover refereres til dansk rets almindelige købe- og aftaleretlige regler, herunder reglerne om forbrugerkøb.

Bemærk at du skal være fyldt 18 år for at afgive ordrer på kundeservice@minkobmand.dk.

Info om allergener
Nærmere information omkring produkter og allergener findes under de specifikke produkter.

Ordrebekræftelse
Afgivelse af ordre på kundeservice@minkobmand.dk er ikke en juridisk bindende aftale.

Der er indgået en bindende købsaftale med Min Købmand Danmark, når du har modtaget en ordrebekræftelse på e-mail fra Min Købmand Danmark. Der fremsendes en ordrebekræftelse senest dagen efter bestilling.

Indtil ordrebekræftelsen foreligger, har Min Købmand Danmark mulighed for at annullere din ordre som følge af trykfejl, tekniske problemer, udsolgte varer og udskudt leveringstid hos Min Købmands grossister og leverandører og lignende situationer.

Min Købmand Danmark kan ikke annullere din ordre, når du har modtaget en ordrebekræftelse.

Bemærk, at Min Købmand Danmark opbevarer ordrebekræftelsen, efter den er fremsendt til dig – læs nærmere herom under Privatlivspolitik

Ændring/annullering af ordre
Før ordrebekræftelse:

Har du ikke modtaget en bindende ordrebekræftelse fra Min Købmand Danmark, kan du annullere din ordre ved at fremsende en e-mail med mærket "Afbestilling" til kundeservice@minkobmand.dk med angivelse af bestillingstidspunkt samt ordrenummer.

Efter ordrebekræftelse:
I henhold til forbrugeraftaleloven er der normalt ingen fortrydelsesret for levnedsmidler. På bestil.minkobmand.dk har du dog mulighed for at fortryde eller ændre din eksisterende bestilling frem til senest d. 28/12 2023 kl. 10.00. Herefter kan du ikke længere fortryde eller ændre din bestilling, og du vil blive opkrævet det fulde beløb. Ønsker du at fortryde eller ændre din bestilling senest d. 28/12 2023 kl. 10.00, skal du kontakte kundeservice@minkobmand.dk. 

Seneste bestillingstidspunkt

Alle bestillinger skal afgives senest d. 28/12 2023 kl. 12.00, hvorefter der lukkes for online bestilling.

Afhentning

Afhentning skal ske senest d. 31/12 2023 inden butikken lukker (tjek åbningstiden i din lokale Min Købmand-butik). Du skal afhente din ordre i den Min Købmand-butik, som du valgte under bestillingen. Når du skal afhente din ordre, beder vi dig rette henvendelse til personalet i butikken. Hav venligst dit navn og ordrenummer parat. Afhentes din ordre ikke inden den valgte Min Købmand-butik lukker senest d. 31/12 2023, destrueres din bestilling og du vil blive opkrævet det fulde beløb.

Reservation og hævning af beløb
Ved bestillingen vil beløbet blive reserveret på din konto. Pengene bliver reserveret på din konto når ordren lægges.

Beløbet vil blive trukket på din konto senest 6 dage efter bestillingen eller senest 3 dage før afhentningsdato. Dette skyldes produktet produceres specifikt til din ordre og at der er tale om madvarer samt gældende regler om sikker kundeautentificering (SCA regler). Vi har ingen garanti for at vi kan forny det reserverede beløb, hvis ordren er bestilt mere end 7 dage før afhentningsdato. Vi trækker derfor pengene senest 6 dage efter bestilling. Du bevarer naturligvis alle dine muligheder for at annullere købet og dine øvrige rettigheder.

Ved træk på din konto, vil en faktura blive sendt pr. mail.

I sjældne tilfælde kan der opstå en fejl i forbindelse med, at vi forsøger at trække pengene på din konto. I sådanne tilfælde vil vi opkræve betalingen, når du afhenter din bestilling. Vi vil naturligvis fortsat sikre, at din bestilling bliver udført og er klar til afhentning på det aftalte tidspunkt.

Udsolgt - “Erstatningsvarer”
Såfremt en vare mod forventning er udsolgt, når vi skal pakke din bestilling, vil vi efter bedste evne erstatte den udsolgte vare med en tilsvarende vare. Vi gør naturligvis alt, hvad vi kan, for at undgå udsolgt-situationer.

Support (Kontaktinfo)
Du kan kontakte/rette henvendelse til os på følgende:

Dagrofa aps
CVR-nr. 38714295
Kærup Industrivej 12
4100 Ringsted
E-mailadresse: kundeservice@minkobmand.dk
Telefonnummer: 88 20 68 13

Da vi gerne vil sikre, at du som bruger får den optimale oplevelse, beder vi dig venligst rette henvendelse på kundeservice@minkobmand.dk såfremt du måtte opleve problemer med hjemmesiden, eller har kommentarer hertil.

Priser
Varerne sælges til gældende normalpriser. Alle priser er i danske kroner inkl. moms og afgifter. Vi tager forbehold for tastefejl, prisfejl, samt moms- og afgiftsændringer.

Klage
Du har mulighed for at få behandlet en klage ved skriftlig henvendelse til kundeservice@minkobmand.dk. Klager kan derudover indbringes for Center for Klageløsning (via www.forbrug.dk)og/eller Forbrugerklagenævnet. Læs mere på www.forbrug.dk. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: kundeservice@minkobmand.dk

Åbningstider centralt

Hverdage kl. 09.00 - 17.00 Lørdag og Søndag lukket

Kontakt os

Kærup Industrivej 12 4100 Ringsted

Tlf: + 45 88 20 68 16 E-mail: kundeservice@minkobmand.dk

Betalingsformer

Visa
Visa